Flexibilnné pracovné miesto v oblasti Regus Apollo Business Centre II
Bratislava
Dostupné : 1.274 m2
Flexibilnné pracovné miesto v oblasti Regus Cassovar Business Center
Košice, Staré Mesto
Dostupné : 1.349 m2
Flexibilnné pracovné miesto v oblasti Regus Europeum City Center
Bratislava, Staré Mesto (I)
Dostupné : 651 m2
Flexibilnné pracovné miesto v oblasti Regus Polus Towers
Bratislava, Nové Mesto (III)
Dostupné : 2.049 m2
Hľadáme v lokalite Prešov nebytové priestory formou nájmu na dobu neurčitú od 1.1.2025, ktoré majú slúžiť pre 20 zamestnancov regionálnej kancelárie. Ide o kancelárske priestory s interiérovým vybavením a parkovacími miestami (nebytové priestory s interiérovým vybavením a spoločnými priestormi, ako sociálne zariadenie, kuchynka, konferenčná miestnosť a parkovacie miesta - bližšie popísané nižšie v časti Technická špecifikácia). Plocha administratívnych priestorov má byť zodpovedajúca primeranej potrebe administratívnych priestorov z hľadiska dispozičného riešenia pracoviska pozostávajúceho z pracovných stolov, dostatočného interiérového vybavenia a pracovnej techniky pre umiestnenie pracovných miest.
Požiadavky na interiér:
§ Kancelárske priestory o výmere podľa počtu zamestnancov min. 7,5 m2 na 1 zamestnanca s interiérovým vybavením (1 ks /os kancelársky stôl a stolička, skrinka so zásuvkami na kancelárske potreby, min. 2 ks skrine na archiváciu dokumentov - plocha zodpovedajúca primeranej potrebe administratívnych priestorov z hľadiska dispozičného riešenia pracoviska pozostávajúceho z pracovných stolov, dostatočného interiérového vybavenia a pracovnej techniky pre umiestnenie pracovných miest pre 20 osôb (buď v dispozícii kancelárie priechodné alebo vedľa seba o výmere min. 7,5m2/osoba, alebo 1 kancelária spoločná - open space), vrátane zázemia – sociálnych zariadení a pod. v zmysle Nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 391/2006 Z. z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na pracovisko a príslušných hygienických normách,
§ Dvere do kancelárskych priestorov vybavené bezpečnostnou vložkou, s možnosťou uzamykania kancelárskych priestorov pre jednotlivých zamestnancov,
§ Okná s možnosťou vetrania pre všetky kancelárie zabezpečujúce denné osvetlenie Dmin = 1,5 % a Dm = 3 %, (STN 73 0580-1), v prípade, ak sa okná nedajú otvárať zabezpečená vzduchotechnika a klimatizácia
§ Kancelárie majú byť vybavené umelým osvetlením, min. Em = 200 lx, (Vyhláška č. 541/2007 Z. z. Vyhláška Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky o podrobnostiach o požiadavkách na osvetlenie pri práci), Každá kancelária musí byť vybavená: - min. 2 ks zásuviek 230 V (± 10%) pri frekvencii 50 Hz (± 0,2) /osoba (STN EN 50 160), - min. 1 ks internetovej zásuvky (LAN)/osoba, - min. 1 ks prípojky na pevnú telefónnu linku/kancelária,
§ Podlaha kancelárií pokrytá PVC, plávajúcou podlahou alebo keramickou dlažbou alebo iným umývateľným povrchom,
§ Prenajímateľ zabezpečuje pravidelné upratovanie (min. 1-krát týždenne) a údržbu priestorov. Lokalizácia: v rámci intravilánu mesta, pešia dostupnosť zastávok MHD do 10 minút. Bezpečnostné zabezpečenie budovy a technologické vybavenie: § Kontrolovaný vstup do budovy, v ktorej sa nachádzajú kancelárske priestory (kamerový systém, prípadne recepcia), § Kúrenie - ústredné, § Tienenie zabezpečené žalúziami alebo roletami, § Individuálne meranie energií (elektrina, voda)
Módna spoločnosť hľadá kancelárie + sklad | Prenájom : 100 - 250 m2 |
We use cookies to optimise site functionality and give you the best possible experience.
Some of these cookies are essential, while others help us to improve your experience by providing insights into how the site is being used.
Necessary cookies enable core functionality such as page navigation and access to secure areas. The website cannot function properly without these cookies, and can only be disabled by changing your browser preferences.
Máte záujem?
Spojte sa s inzerantom.