THE ICON, ktorý sa nachádza na jednom z najatraktívnejších miest vo Viedni, prináša do života futuristickú mestskú kancelársku kultúru: blízko centra mesta, vysoko kvalitné, orientovaný na budúcnosť a s priamym prístupom na viedenský Hauptbahnhof so všetkými jeho dopravnými a infraštruktúrnymi výhodami. THE ICON je vstěžejní budovou Allianz a jej najmodernejším zariadením na celom svete a ponúka prémiové kancelárske priestory vedľa fitness, maloobchodu a rôznych možností stravovania.

Komplex sa skladá z troch ultramoderných kancelárskych veží spojených obchodom / átriom, s nájomcami zahŕňajúcimi finančné služby, daňové poradenstvo a IT riešení až po farmaceutický sektor. V blízkej budúcnosti budú na jeho pôde pracovať dokonca aj členovia Európskeho parlamentu. V súčasnej dobe v rámci THE ICON pôsobí 25 nájomcov, čo má za následok celkovo približne 2 500 - 2 800 zamestnancov.

 

 

Aký dopad mal COVID-19 na vašu komunitu a spôsoby, ako využívajú Spaceflow?

Spočiatku sme zaznamenali pokles počtu aktívnych užívateľov v aplikácii Spaceflow a celková angažovanosť v komunite bola nižšia. Veríme, že to bolo spôsobené počiatočnom šokom z pandémie a nevyhnutným narušením, keď sa ľudia pokúšali pripraviť nový spôsob života, vrátane zmeny ich každodenných pracovných návykov.

Zistili sme, že opatrenia v spoločnosti, ako je udržiavanie dostatočnej vzdialenosti medzi spoločnosťami, implementácia jednosmerných systémov v jedálni, výťahov a naprieč komunálnymi oblasťami, pomohli zamestnancom cítiť sa v priestoroch bezpečnejšie a tieto opatrenia sú silne rešpektovaná.

Vďaka použitiu Spaceflow boli všetky informácie súvisiace s COVID-19 ľahko komunikované, čo zaisťovalo, že komunita THE ICON bola priebežne informovaná o zmenách uskutočnených za účelom udržania zásobovania budov pri nízkom využití kancelárie, vodných bodoch, nastavenie ventilácie a ďalších.

Rúška sa stali súčasťou nášho každodenného života. Preto komunitný tím Spaceflow usporiadal súťaž pre komunitu v budove THE ICON, aby predviedol svoje najkreatívnejšie rúška. To je len jeden príklad zábavné komunitné aktivity v týchto nepríjemných časoch.

 

Ako vás Spaceflow podporuje pri budovaní vašej komunity?

Jednou z našich obľúbených funkcií v službe Spaceflow je funkcia chatu, pretože ponúka veľkú rýchlosť a flexibilitu, aby vyhovovala otázkam nájomcov a reagovala na ne. Vzhľadom na to, že tento typ interakcie je veľmi odzbrojujúci, umožňuje nám tiež pomáhať našej komunite stále osobnejším spôsobom. Keď sa pýtajú našej komunity na ich obľúbenú funkciu Spaceflow, často spomínajú možnosť prijímať rýchle oznámenie o budove s aktualizáciami zverejnenými priamo na informačnom kanáli. Vďaka okamžitým príspevkom a hlasovanie sa nestratí žiadne informácie a všetky dôležité zmeny alebo aktualizácie sa okamžite prenesú do zvyšnej časti komunity.

 

Počas počiatočného vypuknutia COVID-19 poskytol Spaceflow podporu pri integrácii senzorov v našej jedálni, čo umožnilo nájomcom skontrolovať kapacitu miestnosti v reálnom čase pred ich návštevou. Týmto spôsobom bola sociálna dištančné opatrenia neporušená a efektívny po celú dobu.

 

Markus Jančík, správa nehnuteľností, THE ICON VIENNA, Strabag

Zdroj: // Spaceflow