Komunikácia, komunikácia, komunikácia
Vedľa jednoduchého dodržiavania pravidiel by si mali správcovia rezidenčných nehnuteľností uvedomiť, že je na ne počas krízy nazerané ako na autoritu. To znamená, že by mali byť veľmi opatrní, aby zdieľali iba starostlivo preverené, oficiálne informácie a pokyny, pretože šírenie zavádzajúcich informácií počas pandémie je ako kričať "oheň!" V divadle.
Keďže sú vývesky nahradzované komunitnými platformami, zdá sa, že sú nielen rýchlejšie, ale potrebným nástrojom v tomto náročnom období. Schopnosť rýchlo a bezproblémovo oznámiť správu vo vybraných budovách alebo v celom portfóliu sa dnes javí ako ešte dôležitejšie aj pre správcov nehnuteľností, pretože vidíme, že mnoho z nich zdieľa tipy, ako chrániť a prezentovať opatrenia, ktoré zaviedli.
Používanie informačného kanála
Dobrá komunikácia počas krízy, ako je táto, je absolútne nevyhnutná, najmä pre správcov bytových priestorov. V tomto ohľade môže byť veľmi užitočná funkcia Newsflow od spoločnosti Spaceflow, ktorá poskytuje príležitosť na odosielanie a šírenie vysoko relevantného hyperlokálního obsahu v komunitách nehnuteľností. Ľudia sa nemusia snažiť nájsť včasné, lokálne relevantné informácie o koronavírusy a o snahe svojej komunity reagovať.
Používanie ponúkaných oznámenia
Zároveň to dáva miestnym správcom nehnuteľností šancu zdieľať tipy a rady, ako počas vypuknutia zostať v bezpečí.
K tomu sú ponúkané oznámenia - rýchle odovzdanie správy.
Manažéri rezidenčných nehnuteľností by mali svojich obyvateľov povzbudzovať k tomu, aby sa vo svojich jednotkách zdržiavali, než aby trávili čas v spoločných priestoroch. Dúfajme, že tieto priestory sú dobre navrhnuté (pre inšpiráciu si prečítajte náš článok o biofilních úpravách v budovách). Spoločné bývanie to má obzvlášť ťažké. V týchto priestoroch je dokonca dobrý nápad povzbudiť spolubývajúci, aby sa zdržiavali u seba doma, než aby sa zhromažďovali v spoločných priestoroch každého apartmáne. Aj keď nie ste chorí, kto vie, či sú vaši spolubývajúci?
Používanie rezervácií a propagácie služieb
Nie je lepší čas než teraz propagovať služby, ktoré nie sú blokované v behu, ako je rozvoz jedla, digitálne služby, ako je vzdialené vzdelávanie, online fitness, streamovanie alebo upratovacie služby. Ak vaše partnerské spoločnosti poskytujú služby na požiadanie priamo vo vašej nehnuteľnosti alebo priestoru, použite funkciu rezervácie.
Používanie chatu
Napriek výzvam tohto typu bývania však stále existujú spôsoby, ako veci trochu uľahčiť, zatiaľ čo situácia je ťažká. Komunity s Spaceflow môžu využívať našu funkciu chatu ku koordinácii potravín a zásobovania, čím maximalizujú počet ľudí, ktorí môžu zostať bezpečne doma, a vyhnú sa zbytočnému zdvojnásobenie nákupov.
Používanie možnosti "Pripoj sa ku mne pre"
Jedna vec okrem chatu, ktorá uľahčuje organizáciu vecí, je funkcia "Pripoj sa ku mne pre" Spaceflow. Ako správca komunity alebo jednoducho niekto aktívny vo vašej komunite môžete ľahko vytvoriť udalosť. Prečo neodporučiť všetkým sledovať vybraný film v bezpečí svojej vlastnej spálne a potom zdieľať svoje myšlienky a recenzie v komentároch v aplikácii?
Tiež môžete zdieľať. Napríklad v našej budove Ressourcerækkerne používatelia pozývajú ostatné na lahodné koláče a na zastávku v neďalekej kaviarni.
V ťažkých časoch sú komunity dôležitejšie ako inokedy. A dúfame, že vidíme, že ľudia v rezidenčných a spoločných projektoch, ktorí používajú Spaceflow, si navzájom pomáhajú v aplikácii počas tohto těřkého obdobia koronavírusy.
Príklady od našich klientov
Takáto kreativita môže byť zásadné pre to, aby obyvatelia boli počas vypuknutia čo najšťastnejší. Je veľmi zlý nápad organizovať komunitný akcie v bytovom komplexe, ale ľudia sa stále môžu baviť samostatne. Náš nedávny článok o udržiavaní komunity, zatiaľ čo ľudia pracujú z domova, má niektorá skvelá riešenia, ako je napríklad využitie gamifikace, ktoré môžu využiť i bytoví manažéri.
Majitelia nehnuteľností pre byty a spoločné bývanie sa môžu tiež inšpirovať tým, čo počas karantény robí jedna budova podporujúce Spaceflow, spoločnosť Gravity čo-living v Londýne. Aby sa nedali odradiť krízou, manažéri Gravity využili Spaceflow
udržiavať pravidelnú komunikáciu so svojimi obyvateľmi: poskytovať odporúčania a upomienky partnerských podnikov, ktoré by mohli byť užitočné počas vypuknutia choroby, ako sú upratovacie služby a súpravy pre rozvoz jedla, vrátane zľavových kódov. zostaviť zoznam online služieb, ktoré môžu pomôcť ľuďom počas karantény stimulovať a byť šťastní, napríklad poskytovatelia online vzdelávanie a členstvo vo virtuálnych telocvičniach.
Nakoniec Gravityho tím urobil niektoré obzvlášť zaujímavé veci: plánovali sériu podujatí. Nie veľké osobné udalosti, ale skôr tie virtuálne, ako sú kvízy a herné noci, s ktorými sa dá bezpečne zaobchádzať. Medzi Spaceflow a aplikáciami, ako je Skype, možno ľahko usporiadať ľubovoľný počet virtuálnych udalostí vo veľkých i malých bytoch.
Samotná ponuka takých jednoduchých vecí môže urobiť rozdiel pre obyvateľov, ktorí platia najvyššie ceny a očakávajú skvelý balíček vybavenia. Kým primárnym cieľom každého správcu nehnuteľnosť
Zdroj:// Spaceflow